ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده زیباترین و مدرن ترین ویلا به صورت سفارشی

ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده زیباترین و مدرن ترین ویلا به صورت سفارشی

ساخت ویلا مدرن و زیبا در کوهسار

عزیزم بیرون سرده! زمستان درست در گوشه و کنار است و ما برای آن اینجا هستیم. در واقع ، ما برنامه های مورد نیاز خانه های زمستانی خود را گردآوری کرده ایم و آنها از خانه های مدرن تا خانه های زرنگ و دانا طراحی شده اند. با داشتن برنامه های کف باز ، گزینه های زیادی برای ذخیره سازی ، زندگی در فضای باز در فضای باز و آشپزخانه های بزرگ ، این طرح های صفحه اصلی ایستاده به دلایلی محبوب هستند. در اینجا به برخی از برنامه های خانه پرفروش ما که در فروش هستند ، می پردازیم!


برای مرور مجموعه ما از طرح های محبوب خانه برنامه اینجا را کلیک کنید یا امروز با شماره 09127927904 تماس بگیرید .


نمای بیرونی صنایع دستی - طرح ارتفاعی جلو 


پیرایش بیرونی جالب از لحاظ معماری با جزئیات ، هرگونه نمای خیابان را تقویت می کند و این خانه خانه دوستانه (و در فروش) را از هم متمایز می کند. در داخل ، جزیره بیرونی آشپزخانه (بله ، دو مورد وجود دارد) با یک میله میان وعده و باز بودن کامل به اتاق عالی ، در مرکز صحنه قرار می گیرد.


فضاهای تخصصی عملی مانند کتابخانه ، فضای الکترونیکی ، خانه های شیرین کاری و اتاق ابزار بزرگ به صاحبان خانه کمک می کند تا سازماندهی شوند. جزئیات ویژه در کل شامل ستون ها ، سقف های تزئینی ، قفسه های داخلی و یک ایوان صفحه نمایش با شومینه است.


نمای بیرونی مزرعه - طرح ارتفاعی جلو # 430-156برنامه 430-156


این نسخه مدرن از یک مزرعه کلاسیک جذابیت های محدودکننده چشم نواز را نشان می دهد. ایوان وسیع از بازدیدکنندگان در داخل استقبال می کند ، جایی که طرح باز یک سبک زندگی آرام را تشویق می کند. غذاهای میان وعده ای را در جزیره آشپزخانه سرو کنید یا برای یک غذای زیبا در اتاق ناهار خوری بنشینید. در هوای گرمتر ، ایوان عقب شما را در بیرون بیرون می کند.


وسایل انبار زیادی را در سرتاسر خانه پیدا خواهید کرد که هر اتاق خواب می تواند یک گنجه پیاده روی و یک شیروانی بزرگ در آشپزخانه داشته باشد. کمد استاد مجموعه به طور مستقیم به اتاق لباسشویی باز می شود تا راحتی آن به راحتی پرتاب شود. یک مجموعه بزرگ جایزه در طبقه بالا می تواند اکنون یا دیرتر به پایان برسد.


نمای بیرونی مدرن - طرح ارتفاعی جلو # 430-184برنامه 430-184


این طرح خانه مدرن ، یک ورزش کف را باز می کند که میزبانی و سرگرمی یک تکه کیک را به شما می آموزد. ایوان عقب دارای یک آشپزخانه در فضای باز اختیاری است و فضای زیادی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به عقب برگردید و استراحت کنید. دوست دارید آشپزی کنید؟ سپس آشپزخانه را دوست خواهید داشت که یک جزیره بزرگ را ورزش می کند ، در خانه های باریک پیاده روی و تعداد زیادی فضای پیشخوان برای آماده سازی غذا را دوست دارید.


برجسته های دیگر که ما آنها را دوست داریم: شومینه دنج در اتاق عالی ، گل اتاق (دارای قفل!) ، کمد استاد فوق العاده و فضای اداری منزل.


نمای خارجی کشور - طرح ارتفاعی جلوی # 929-8برنامه 929-8


به راحتی می توان فهمید که چرا این نقشه خانه در لیست مورد نظر ما قرار دارد! ایوان جلوی استقبال و جبهه های برجسته (با براکت های تزئینی) باعث جذابیت مهیج مهار این طرح خانه سنتی می شود. اتاق عالی و فضای ناهار خوری دارای یک سقف کلیسای جامع است و رو به روی ایوان با صفحه بزرگ - که دارای کوره داخلی و سینک برای سرگرمی در حیاط خانه است.


اتاق خزانه داری از گاراژ دو اتومبیل شامل یک خانه شیروانی ، کمد و صندلی برای برخاستن کفش است. مجموعه سوئیت های ورزشی دو صندلی پیاده روی و انبار کتانی به علاوه یک حمام جادار با دو سینک سینمایی را در اختیار شما قرار می دهد.


نمای بیرونی مدرن - طرح ارتفاعی جلو # 895-60برنامه 895-60


این طراحی مدرن 1،731 فوت مربعی اتصالات چشمگیر داخلی و خارجی را ایجاد می کند. آشپزخانه روباز ، اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری به حیاط جانبی منتهی می شود ، بنابراین می توانید بعد از صرف شام در پاسیوی شخصی خود استراحت کنید. مجموعه استادها با صاحبان حمام بزرگ ، دو سینک ظرفشویی و دسترسی به حیاط برخورد می کند.


نمای خارجی معاصر - طرح ارتفاعی جلو # 1042-19برنامه 1042-19


خطوط تمیز این طراحی خانه امروزی ، تعادل گرم بین یک ظاهر طراحی سنتی و مدرن را ایجاد می کند. پنجره های بزرگ چشم اندازهای شگفت انگیز و نور طبیعی فراوانی را ارائه می دهند. ایوان پوشیده و یکپارچه به داخل اتاق عالی مهربان جاری می شود و جریانی را ایجاد می کند که بر فضای داخلی و فضای باز تأکید می کند. سقف های سخاوتمندانه نه پا ، احساس سطح گسترده سطح فعلی را تقویت می کند.


فضای ناهار خوری باز با جزیره بیش از حد خود برای آشپزی های آماده و غیررسمی به آشپزخانه متصل می شود. همچنین یک اتاق rec و اتاق هنر مجاور ، کامل با یک سینک کوچک و دسترسی به فضای باز برای اعضای خانواده خلاق وجود دارد. در طبقه بالا ، سه اتاق خواب اضافی از جمله استاد و یک لباسشویی سطح دوم (سلام سلامتی) اقامت دارند.


نقشه کابین - ارتفاع جلوبرنامه 497-13


این طرح با داشتن پای ساده و چیدمان باز ، ساخت 1616 متر مربع آسان برای ساخت و ماندن در بودجه آسان است. یک مطالعه در نزدیکی جبهه می تواند به فضای خانه یا فضای سرگرمی شما تبدیل شود. در طبقه بالا ، مجموعه بزرگ استاد در انتظار است. هنگامی که هوا مساعد است ، به پشت ایوان زیبا بروید و استراحت کنید.


نمای بیرونی مزرعه - طرح ارتفاعی جلو # 430-164برنامه 430-164


هیچ کمبود جذابیتی در مورد این طرح زیبا سه خانه خوابه مدرن در مزرعه وجود ندارد. در داخل ، ورودی رسمی و اتاق ناهار خوری به فضای بزرگ برای اتاق نشیمن باز ، که ورزشی از سقف و یک دیوار لهجه آجری بلند شده است ، باز است. آشپزخانه بزرگ دارای منظره ایوان عقب است و دارای یک جزیره (دارای یک نوار غذا خوردن) و یک شیروانی بزرگ است.


اتاق های اتاق خواب به اندازه کافی هستند و همه شامل گنجه های سخاوتمندانه هستند. به عنوان یک ویژگی اضافی ، یک فضای جایزه طبقه بالا فراهم شده است که می تواند یک اتاق مهمان یا یک اتاق بازی خانوادگی مناسب باشد. با ارائه پیشنهادات بسیار زیاد ، جای تعجب نیست که این در زمستان تحت تعقیب ما در زمستان امسال باشد!


نمای بیرونی مزرعه - طرح ارتفاعی جلو # 51-1132برنامه 51-1132


این خانه فروشی مدرن پرفروش احساس تازه دارد ، از سقف فلزی آن گرفته تا درهای انبار داخل و یک آشپزخانه عظیم. مجموعه مستر منظره ای از حیاط خلوت به شما می دهد ، به علاوه یک حمام اختصاصی مجلل با سینک های دو نفره ، وان با منظره و یک حمام جداگانه. صندلی های زیاد باعث می شود که در آشپزخانه بزرگ جزیره برای وعده های غذایی گاه به گاه ، آسوده بشوید. در هنگام سرد بودن هوا ، در کنار شومینه گرم در اتاق عالی دنج کنید.


طرح سبک مدرن مزرعه ، طراحی خانه مدرن ، ارتفاع عقب طرح 888-7


سلام خوشگله! این طرح طبقه مدرن مزرعه ، سبک کلاسیک را با جزئیات مدرن مخلوط می کند - و ما در اینجا برای آن هستیم. روشن و باز ، یک جریان بی سیم بین فضاهای اصلی زندگی ، آرامشی را در کل ایجاد می کند. درهای شیشه ای کشویی اتاق عالی را برای زندگی راحت در فضای باز در فضای باز به لانای عقب متصل می کنند.


مستر مجموعه خصوصی که در سمت چپ طرح طبقه قرار دارد ، یک کمد بزرگ پیاده روی ، سینکهای دوتایی و درهایی که به سمت لانای عقب باز می شود ، ورزش می کند. دو اتاق خواب اضافی در سمت راست طرح کف یک حمام جک و جیلی قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد