ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده زیباترین و مدرن ترین ویلا به صورت سفارشی

ساخت ویلا

گروه معماری آرسس سازنده زیباترین و مدرن ترین ویلا به صورت سفارشی

ساخت ویلا کلاسیک در باغ کردان


سفارشی VILLAS

با ما سازگار شوید تا خواسته های خود را برآورده کرده و ویلای خود را در مکان مناسب در کردان طراحی کنید .
ما یک مشتری کامل برای مشتریانی که به دنبال یک ویلای ساخت جدید و با جدیدترین تکنیک ها و امکانات ساختمانی هستند که امروزه خواستار آسایش مطلوب هستند ، یک ایده اصلی و منحصر به فرد آماده ارائه می کنیم. چه بخواهید برای مصارف شخصی خود یک خانه بسازید و چه برای سرمایه گذاری با حداکثر بازده ، نیازها و اصول شما را در اولویت قرار دهیم.

رویال اقامتگاه اقامتگاه در طول پروژه ساخت کامل ، از کسب طرح ، طراحی و ساخت ، تا ساخت و تحویل خانه و هر بازاریابی لازم برای فروش مجدد به شما کمک می کند. ما فقط با بهترین همکاران در زمینه ساخت و ساز و طراحی یعنی معماران مشهور ، معماران فنی و شرکت های ساختمانی همکاری می کنیم.

خرید زمین

انتخاب قطعه در مورد اساسی ترین قسمت پروژه ساختمان است. این طرح اساس پروژه شما است و برای توسعه آینده تعیین کننده است. ما به شما طیف گسترده ای و متنوع از نقشه های ساختمانی در کاستا بلانکا را ارائه می دهیم و انتخاب شخصی بر اساس خواسته ها ، مکان ، نمای ، امکانات موجود در منطقه و بودجه کلی شما ساخته شده است.

طراحی و توسعه

براساس انتخاب طرح و لیست بیشتر خواسته های خاص شما ، تیم خلاق ما به کار روی طرح های اولیه طراحی که در مرحله بعدی توسط یکی از معماران همکاری ما با طرح بندی های تفصیلی تهیه خواهد شد ، می رود. و تصورات هنرمند سه بعدی واقع بینانه.

سرمایه گذاری

آیا می خواهید برای سرمایه گذاری خانه ای بسازید؟ سپس ما می توانیم با سالها تجربه و دانش موجود در بازار فعلی املاک اسپانیا خدمات عالی را در توسعه پروژه شما ارائه دهیم که به موجب آن ما بر بازده سرمایه گذاری شما و در توسعه پروژه خود تمرکز می کنیم و نیازهای امروز را در نظر می گیریم خریدار بین المللی انتخاب مناسب محل ، چیدمان بهینه خانه و انتخاب دقیق مواد و امکانات از اهمیت فوق العاده ای برای به دست آوردن مخاطب مناسب برخوردار است.

ادامه ساخت و ساز

در طی مراحل ساخت و ساز ، ما بین شما به عنوان اصلی و بسیاری از طرفهای درگیر یعنی معماران و سازندگان ارتباط و هماهنگی برقرار می کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا احزاب صحیح را انتخاب کنید و در طی ساخت و ساز از بازدیدهای منظم از سایت و حضور در جلسات پیشرفت ساختمان ، راهنمایی فنی فشرده اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ، ما شما را از روند پیشرفت کار از طریق عکس و پیام مطلع خواهیم کرد و بررسی دقیق در مورد برنامه و بودجه را انجام خواهیم داد. ما پروژه شما را از مفهوم تا تحویل بهینه می کنیم.

بازاریابی و فروش

اگر یک ویلا در اسپانیا برای سرمایه گذاری ایجاد می کنیم ، می توانیم از طریق آژانس ما ، پروژه خود را در بازار بین المللی تبلیغ کنیم ، آن را بطور فعال از طریق کمپین های بازاریابی هدفمند و خوب فکر کرده و از طریق شبکه بین المللی واسطه های همکار ما تبلیغ می کنیم. با تجربه ما در زمینه ارتقاء املاک در بخش لوکس و تماس های عالی ما با رسانه های مختلف با کیفیت بالا ، به دنبال یک نتیجه فروش حداکثر هستیم. برای فروش پروژه شما می توانیم ابزار تبلیغاتی دیگری مانند بروشورها ، کتابهای ارائه ، مدلها و وب سایتهای پروژه را نیز ارائه دهیم.

طراحی داخلی

خانه شما در اسپانیا بدون فضای داخلی مناسب و کامل نیست. بنابراین ، ما می توانیم از فضای داخلی کامل برای شما مراقبت کنیم. همکاری با یکی از خانه های طراح برجسته در خاک ایران ، کرج. ما می توانیم بر اساس سبک شخصی ، نیازها و بودجه شما ، خانه شما را با مبلمان و دکوراسیون کاملاً سفارشی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد